Αντλία βενζίνης
-
• >275l/h @ 5bar
• Ροές ~10% υψηλότερες από 044 στα 7bar
• Ζυγίζει 15% λιγότερο από το 044 στα 860 g
• Τρέχουσα κλήρωση παρόμοια με το 044
• Εξάρτημα εισόδου M18x1,5 και εξάρτημα M12x1,5
• Εξωτερική βαλβίδα αντεπιστροφής
• Βαλβίδα εκτόνωσης πίεσης 8-10bar
• Δεν είναι κατάλληλο για ρύθμιση τάσης
• Συμβατό με βενζίνη και ντίζελ
Κωδικός: 0580464200 - Μάθετε Περισσότερα
Τιμή eshop (Με ΦΠΑ)
189,00€
Διαθεσιμότητα:Παράδοση έως 30 ημέρες
Τιμή eshop (Με ΦΠΑ)
189,00€
-
Αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης αναβάθμισης από την BAR-TEK® για όλους τους κινητήρες TFSI & TSI τώρα σε έκδοση V3 RACE έως 700 ίππους!
Η παροχή καυσίμου για τον κινητήρα 2.0L TFSI αποτελείται από δύο κυκλώματα:
Αφενός από το σύστημα χαμηλής πίεσης (αντλία στη δεξαμενή) και αφετέρου από το σύστημα υψηλής πίεσης. Η αντλία χαμηλής πίεσης τροφοδοτεί την αντλία υψηλής πίεσης στον κινητήρα. Εάν η ισχύς του κινητήρα είναι μεγαλύτερη, η αντλία χαμηλής πίεσης θα πρέπει επίσης να προσαρμοστεί στην υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου που απαιτείται εκτός από την αντλία υψηλής πίεσης. Διαφορετικά, ειδικά υπό πλήρες φορτίο, η χαμηλή πίεση μπορεί να μην είναι επαρκής και ο κινητήρας να αδειάσει. Μπορεί να προκληθεί ζημιά κεφαλαίου κινητήρα από αυτό!
Με πολλές ανταλλακτικές αντλίες σε συντονισμένους κινητήρες, το πρόβλημα είναι ότι ο κινητήρας δεν παίρνει άλλο καύσιμο για σύντομο χρονικό διάστημα στο ? πλήρωσης του ρεζερβουάρ στις στροφές. Αυτό μπορεί να προκαλέσει τον κινητήρα να αρχίσει να τραυλίζει ή ακόμα και να σταματήσει. Έτσι, ορισμένες αντλίες αντικατάστασης έχουν το πρόβλημα ότι το αρχικό στήριγμα της αντλίας καυσίμου πρέπει να υποβληθεί σε μηχανική επεξεργασία. Αυτό κάνει την αντλία να μην κάθεται αρκετά βαθιά μέσα στη δεξαμενή.
Δυνατότητα απόδοσης στα 3 bar / περίπου και 350 λίτρα την ώρα.
Κωδικός: 21tf109_Front - Μάθετε Περισσότερα
Τιμή eshop (Με ΦΠΑ)
399,00€
Διαθεσιμότητα:Παράδοση έως 30 ημέρες
Τιμή eshop (Με ΦΠΑ)
399,00€
Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την περιήγηση στη σελίδα, συναινείτε στη χρήση τους.
Παρακαλώ περιμένετε...